اخبار دبستان دخترانه واحد سه مشهد

۱-از جشنواره جابرن حیان چه خبر؟

برای انتخاب موضوع،نحوه ساخت تابلو نمایش و دفترچه کارنما و… جلسه برگزار شد .

بعد از جلسه اول که برای همکاران توسط رابط محترم جابر سرکار خانم لطیف نژاد در آذرماه برگزار شده بود,در جلسه دوم برای رسیدن به اهداف جشنواره و برگزاری بهتر آن,سی دی جشنواره که توسط دبیرخانه جشنواره(دبستان پسرانه شماره۲) در اختیار رابطین جشنواره قرار گرفته بود,تکثیر گردید و به همکاران داده شد تا برای رفع مشکلات احتمالی در کلاس یا گروه تعامل اولیا و معلمان به نمایش در آید.

۲-رفع اشکال از طرح جابر و ارسال اسامی به ناحیه-

دانش آموزان طرح ها را بعد از اجرا اشکال یابی کردند.

طرح های اجرا شده توسط دانش آموزان به وسیله رابط محترم جابرسرکار خانم لطیف نژاد بازبینی شد و اشکالات رفع گردید و همچنین اسامی طرح ها و اسامی دانش آموزان ارایه دهنده طرح جمع آوری و در قالب سی دی به اداره ناحیه یک تحویل داده شد.بازبینی بعضی طرح ها و ارسال اسامی دانش آموزان به اداره ناحیه یک انجام پذیرفت.

۳-تبلیغ و تشویق برای شرکت در جشنواره-

دانش آموزان برای انجام بهتر طرح جابر تلاش می کنند.

برای راهنمایی اولیا و دانش آموزان تمام مواردی که باید رعایت می کردند یا احتیاج به توضیح بیشتر داشت تکثیر و روی تابلواعلانات طبقه بالا و طبقه پایین قرار گرفت تا همه دانش آموزان از آن استفاده کرده و در جریان کار جابر قرار گیرند.به این ترتیب همه می توانستند راحت تر به هدف نزدیک شوند و در زنگ تفریح یادداشت برداری انجام دهند.

۴-فعالیت برای طرح جابربن حیان,تلاش کن برتر شوید.

انجام کارهای پروژه جابر در مدرسه و همکاری بین دانش آموزان,رابطین,معلمین در مدرسه صورت پذیرفت.

دانش آموزان برای هرچه بهتر برگزار شدن طرح جابربن حیان مدرسه تلاش می کنند .با کمک معلم راهنما,مشکلات خود را برطرف می کنند تا طرحی زیبا و مورد قبول ارایه دهند.

هدف ارایه هرچه بهتر جشنواره جابر و شکوفایی استعدادها و خلاقیت ها می باشد.

نویسنده نوشته: jaber