دبستان پسرانه امام حسین(ع) واحد سه

۱-اولین جلسه توجیهی جابر

جلسه دیدار آموزگار کلاس اول ۲ و رابط جابر آموزشگاه (سرکار خانم روشندل) با اولیا محترم دانش آموزان در تاریخ ۲۷/ ۸/ ۹۸ با حضور کلیه اولیا عزیز در آموزشگاه تشکیل و پیرامون موارد ذیل بحث و گفت و گو گردید:

– توجه اولیا درباره چگونگی شرکت دانش آموزان در طرح پروژه جابربن حیان

– توضیحات لازم برای بازدهی هرچه بیشتر فعالیت های دانش آموزان و اولیا

– ارائه راهکارهای لازم جهت پیشرفت دانش آموزان در انجام این امر

۲- جلسه توجیهی جابربن حیان

در تاریخ ۲۰/ ۹/ ۹۸ دومین جلسه توجیهی جابربن حیان برای اولیا کلاس اول ۱ در نمازخانه آموزشگاه تشکیل و پس از ارائه توضیحات لازم ، گروه بندی و چند موضوع برای پروژه های جابر انتخاب شد.

در پایان راجع به نکات آموزشی و وضعیت درسی دانش آموزان با اولیا صحبت و تبادل نظر انجام شد.

۳- برگزاری جلسه توجیهی جابر

در این جلسه که برای اولیا محترم دانش آموزان کلاس سوم ۳ (سرکار خانم اخلاقی) برگزار گردید، علاوه بر نکات آموزشی راجع به آزمون بنیه علمی که در ۲۵/ ۱۰/ ۹۸ انجام خواهد گرفت تذکرات لازم داده شد و در مورد طرح جابر توضیحات لازم و کافی ارائه گردید و به سوالات اولیا محترم پاسخ داده شد . همچنین اولیا دانش آموزان راجع به مسائل مختلف از قبیل هزینه ها و گروه بندی موافقت خود را اعلام کردند.

۴-چهارمین جلسه توجیهی طرح جابر

تا آخرین لحظه تلاش کن ، ثانیه های آخر هم مهم است

سومین جلسه توجیهی نمایندگان و علاقه مندان شرکت کننده در طرح جابربن حیان در مورخه ۴/ ۱۰/ ۹۸ با حضور چند تن از اولیا گرامی در محل نمازخانه آموزشگاه تشکیل و پیرامونه پروژه جدید مهارت ( اریگامی، داستان نویسی و…) توضیحات لازم توسط سرکار خانم روشندل ارائه شد

۵-طرح جابر – رسانایی برق

در کلاس چهارم ۱ (سرکار خانم بیابانی) دبستان پسرانه امام حسین (ع) واحد۳، دانش آموزان امیری ، معتکف و درودی در رابطه با طرح جابر آزمایش های خود را در کلاس انجام دادند و نوع کار خود را در کلاس برای سایر هم کلاسی های خود توضیح دادند.

۶-اوریگامی – طرح جابر

با توجه به طرح جدید جشنواره جابر بن حیان در رابطه با ساخت اوریگامی، دانش آموز علی حسینی کلاس چهارم ۲ (سرکار خانم مددی) دبستان پسرانه امام حسین (ع) واحد۳، نمونه هایی از اوریگامی مانند تانک، عنکبوت و… را درست کرده و روش ساخت آن ها را برای دوستان خود توضیح داد.

بدین ترتیب مقدمه ای برای ساخت اوریگامی حجمی در ذهن دانش آموزان شکل گرفت.

۷– جلسه توجیهی جابربن حیان

مورخ ۱۹/ ۱۰/ ۹۸ جلسه توجیهی جابربن حیان برای اولیا کلاس دوم۱ (سرکار خانم صادق زاده)  دبستان پسرانه امام حسین (ع) واحد۳، در مورد انواع اوریگامی، سخت و داستان نویسی برگزار شد.

همچنین گروه بندی های لازم انجام شد و به تعدادی از دانش آموزان هم با توجه به استعدادی که داشتند، وظایفی محول شد.

نویسنده نوشته: radmard