و باز هم خبر از دخترانه شماره یک

افتخار آفرینی در جشنواره جابربن حیان

اثر علمی پژوهشی با نام بازیافت مایع حیات از طبیعت که توسط دانش آموزان کاووشگر این آموزشگاه تهیه شده بود، در جشنواره جابربن حیان در سطح ناحیه شش به عنوان طرح برگزیده انتخاب گردید.

با پشتیبانی، همکاری دلسوزانه و هماهنگی های انجام پذیرفته توسط مدیریت محترم”سرکار خانم فغانی”، معاون محترم آموزشی”سرکار خانم رضایی”، همچنین راهنمایی آموزگار زحمتکش”سرکار خانم فارسی” توانستیم راهی به سوی موفقیت بسازیم و با بررسی ایده های خلاقانه و فعالیت های صورت گرفته در این رابطه، توسط رابط طرح جابربن حیان”سرکار خانم هاشمی” طراحی و ساخت اختراعات ساده را عملی نمودیم.

سرانجام با ارائه طرح های علمی دانش آموزان در جشنواره علمی پژوهشی جابربن حیان در سطح ناحیه شش امروز شاهد افتخارآفرینی گروه ارائه دهنده اثر “بازیافت مایع حیات از طبیعت” بودیم.

امید است پیشرفت روزافزون تمامی دانش آموزان عزیز را در سال های آتی نظاره گر باشیم.

تقدیر از برگزیدگان جشنواره جابربن حیان در سطح ناحیه شش

مخترین کوچک آموزشگاه در میان تشویق های دوستداران علم و دانش مورد تقدیر و تشکر مسئولین اداره آموزش و پرورش ناحیه شش قرار گرفتند.

به منظور قدردانی از تلاش ها و زحمات دانش آموزان پژوهشگری که به افکار خلاقانه خود جامه عمل پوشاندند و در جشنواره جابربن حیان شرکت نمودند، مراسم ویژه ای در مدرسه آرمینه مصلی نژاد برگزار گردید و به سه تن از دانش آموزان این دبستان که با ارائه طرح ” بازیافت مایع حیات از طبیعت” توانستند رتبه دوم را از بین تمامی مدارس ناحایه شش کسب کنند، جوایزی اهدا گردید و مورد تشویق مسئولین محترم اداره و آموزشگاه قرار گرفتند.

نویسنده نوشته: jaber