ادامه فعالیت های دخترانه شماره ۳

ادامه فعالیت های دانش آموزان در پروژه جابربن حیان

جشنواره جابر بن حیان یک رقابت سالم و هیجان انگیز علمی بین دانش آموزان دوره ابتدایی است که طی آن پروژه های علمی دانش آموزان در قالب نمایشگاه های علمی ارائه و داوری می شود.

این نمایشگاه ها در سطوح آموزشگاهی، منطقه ای، استانی و کشوری برگزار خواهد شد. اما بهترین و مطلوب ترین مرحله، مرحله کلاسی و آموزشگاهی می باشد چون در این مرحله، اهداف پروژه علمی را در دانش آموز محقق می کند از این رو پس از آغاز فعالیت های پروژه ی جابربن حیان در آموزشگاه، دانش آموزان پر تلاش پایه دوم پس از انتخاب موضوع پروژه و تهیه و جمع آوری مطالب علمی در ارتباط با موضوع مورد نظر، سوالات نهایی خود را از رابط جشنواره سرکار خان لطیف نژاد پرسیده و به صورت گروهی پروژه های خود را تکمیل نمودند.

پروژه جابربن حیان در گام نهایی

بزرگ ترین کارها با کوچک ترین گام ها شروع می شود و سخت ترین گام ، اولین گام است .

پروژه ی جابربن حیان در آموزشگاه به آخرین گام های خود رسید.طبق برنامه زمانبندی اعلام شده ، دانش آموزان شرکت کننده در طرح جابربن حیان آخرین مرحله از کار خود را به صورت گروهی انجام داده و مطالب پروژه های خود را بر روی تابلوی نمایش قرار دادند و آخرین سوالات و رفع اشکالات خود را از سرکار خانم لطیف نژاد رابط جشنواره جابر بن حیان پرسیدند.

برگزاری جلسه ی دیدار با اولیا پایه سوم با محوریت جشنواره جابربن حیان

در راستای اهداف جشنواره  طرح جابربن حیان ، روز ۱۹ بهمن ماه، جلسه ی دیدار با اولیا پایه سوم در نمازخانه آموزشگاه برگزار گردید.

سرکار خانم لطیف نژاد رابط جشنواره جابربن حیان  با حضور در جلسه دیدار با اولیای پایه سوم  در رابطه با طرح پژوهشی جابرن حیان  با اولیای گرامی به هم اندیشی پرداختند سپس توضیحات تکمیلی را در این خصوص ارائه کرده و طرح هایی نمونه به اولیای گرامی نمایش دادند.

نویسنده نوشته: jaber