فعالیت های دبستان دخترانه شماره دو

۱- نشست معاونین آموزشی با نماینده معلمین – دبستان دخترانه شماره۲

دفتر آموزشگاه، میزبان نشستی با موضوعات آموزشی بود.

همزمان با اول آذر ماه، معاونین محترم آموزشی سرکار خانم ها “درفشه و پوررضایی” با نماینده گرامی معلمین “سرکار خانم حسینی” جلسه ای برگزار نمودند. در این نشست در ارتباط با مسائل مربوط به طرح جابربن حیان و همچنین طریقه توجیح اولیا در ارتباط با جشنواره جابربن حیان بحث و تبادل نظر انجام پذیرفت.

۲- بررسی طرح اولیه دانش آموزی، ویژه جشنواره جابر – کلاس خانم واحدی – دبستان دخترانه شماره۲

علم پژوهان فعال کلاس سومی، طرح پیشنهادی خود در رابطه با جشنواره جابربن حیان را به آموزگار خود “سرکار خانم واحدی” نشان و در ارتباط با موضوع انتخاب شده مشورت نمودند تا نقایص و موارد مورد نیاز اصلاح و طرح آماده پیاده سازی و اجرا گردد.

۳- شروع کار گروهی دانش آموزان کلاس دوم سه در ارتباط با طرح جابر- دبستان دخترانه شماره۲

گل های کلاس سرکار خانم داستان، کار گروهی خود را در ارتباط با جشنواره جابربن حیان آغاز نمودند و در کنار یکدیگر ضمن همفکری، تصمیم گیری جهت نصب مطالب و عکس های جمع آوری شده با نظم مشخص بر روی کارتون پلاست مورد نظر را انجام دادند.

۴- برگزاری جلسه ی دیدار با اولیا با محوریت جشنواره جابربن حیان-  دبستان دخترانه شماره۲

همکاران محترم دبستان در نشستی با اولیای گرامی ضمن ارائه توضیحاتی در ارتباط با چگونگی برگزاری جشنواره جابر و اهداف این طرح، از اولیا خواستند تا با مراجعه به سایت مدبر که قبلاً اطلاع رسانی گردیده بود، نکات، موضوعات و موارد مورد نیاز برای اجرای هر چه بهتر طرح ها و کمک به دانش آموز خود را انجام دهند.

۵- برگزاری جلسه توجیهی با همکاران ویژه جشنواره جابربن حیان-  دبستان دخترانه شماره۲

همکاران گرامی و پر تلاش آموزشگاه در بیستمین روز از دی ماه ،در نشستی با مدیریت محترم دبستان به بررسی نحوه ی اجرای طرح ها در جشنواره جابربن حیان پرداختند.

در این نشست توضیحات کامل و جامعی در خصوص شرایط شرکت کنندگان و قالب کار به همکاران محترم ارائه گردید و از معلمین عزیز خواسته شد زمینه لازم جهت حضور فعال دانش پژوهان را در این طرح فراهم نمایند.

ضمناً مدیریت محترم دبستان بر اجرای صحیح طرح ها تاکید و پیگیری های لازم توسط همکاران به صورت مرحله به مرحله را ضروری دانستند و اعلام نمودند که بازبینی طرح ها، توسط سرکار خانم حسینی “نماینده گرامی معلمین” و سرکار خانم حمدی “متصدی محترم آزمایشگاه” انجام می پذیرد.

۶- بررسی تحقیقات دانش آموزی در کلاس سرکار خانم عسگری ویژه جشنواره جابربن حیان-  دبستان دخترانه شماره۲

دانش آموزان کلاس سرکار خانم عسگری جهت تبادل نظر در ارتباط با مطالب جمع آوری شده جهت حضوری پر رنگ در مسابقات جابربن حیان به بحث و گفتگو پیرامون تحقیقات خود آموزگار محترم کلاس پرداختند و سرکار خانم عسگری ضمن ارائه پیشنهاد، اشکالات پروژه را به دانش آموزان گفته و از آن ها خواستند که پس از رفع موارد مطرح شده، طرح کلی را برای جمع بندی نهایی به ایشان نشان دهند.

نویسنده نوشته: jaber